alweer op de helft - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu alweer op de helft - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu

alweer op de helft

Blijf op de hoogte en volg Kitty

17 Juli 2014 | Italië, San Remo

En toen zaten we alweer over de helft!

Dindag moesten we weer aan het werk in de loods alvast het bloemwerk maken voor zaterdag.
Dit weekend hebben we 8 bruiloften dus mariella had ons al gewaarschuwd dat het een week hard werken werd.
Woensdag weer een dag in de loods bloemwerk maken en vazen tellen en schoon maken. Het was een lange dag van half 8 tot 8 uur, donderdag gingen alleen jorien en ik naar de loods nadine bleef op de zaak met mariella en christina.
Jorien en ik kregen een taak om bloemwerk na te maken. Toen we daarmee klaar waren ging jorien anjers prikken in hele grote letters voor in het zwembad en ik ging 100 kg citroenen aan een draadje rijgen. Ik vond het niet zo erg om te doen verstand op nul en gaan;) als we daar mee klaar waren mochten we gaan. Dus rond half 7 waren we lekker thuis!
Ik moest me koffer gaan in pakken want ik werd rond half 5 opgehaald om richting een plaatsje vlak bij saint tropez een bruiloft aan te kleden. Ik bleef dan ook daar in een hotel voor 4 nachten.
En jorien en nadine bleven thuis en gingen daar bloemwerk maken voor maandag.
Vrijdag ochtend op naar saint tropez! We gingen met de vrachtwagen met sharon en luca. Toen we bij de villa aan kwamen kregen we te horen dan we moesten wachten aangezien de tent nog niet klaar was.. We waren er om half 10 en moesten wachten tot 2 uur heel balen dus.. Maar goed even slapen in het zonnetje en toen konden we beginnen met de aankleding. Het was best veel werk en aangezien de wedding planner vond dat we niet genoeg citroenen hadden moest ik weer gaan prikken uit eindelijk waren we om half 9 in het hotel. Nog even lekker gegeten en toen heerlijk slapen.
Volgende dag de wekker alweer om
Half 7 rond 7 uur waren we bij het landgoed. Aangezien de catering om half 9 de tafels opnieuw wilde dekken moesten we voor die tijd alles op ruimen en de nieuwe versiering klaar zetten. Daarna moesten we weer een tijdje wachten tot dat de tent werd opgebouwd voor de cocktail.
Rond 8 uur in het hotel, rond 9 uur lekker gegeten en toen nog even het stadje verkend. De volgende dag de wekken om 9 uur dus dat was wel even fijn!
Alles van de lunch en de cocktail opgeruimd, helaas kon de vrachtwagen niet meer door de poort omdat hij te ligt was geworden dus moesten we alles met meneer de tuinman doen want die had zo'n golf karretje!
Vandaag hadden we alleen een versiering van de bbq dat was ook weer in een tent maar dan aan de achterkant. We moesten dus weer een tijd wachten voordat de tafels gedekt er stonden. Toen ze klaar waren konden wij alle plantjes neer zetten. De wedding planners wilde weer wat anders dus eventjes een discussie... Er waren 5 weddingplanners dus 1 kippenhok allemaal van die over de paard getilde vrouwen dus dan weer je het wel;)
Uit eindelijk waren we om 6 uur klaar. Ondertussen waren claud (de man van mariella) en christina ook aangekomen in het hotel. We gingen de bussen even over laden zodat onze vrachtwagen naar huis kon. Later kwam gigi met de nieuwe vrachtwagen. Weer rond half tien eten en toen voetbal kijken en slapen. Volgende ochten wekker om half 6 richting het landgoed alles opgeruimd en toen weer terug naar het hotel. We hadden om 9 uur afgesproken dus we konden nog ruim een uur slapen.
Om half tien waren we bij se locatie waar de big wedding plaats ging vinden. Ook mariella jorien nadine simon en vivienne waren er. We konden starten met een mega boog waar de plechtigheid plaats vond. Het was een hele warme dag sus de kaarsen konden niet worden neer gezet jorien en ik gingen het zwembad doen en later in de grote tent de tafels versieren. Het was allemaal weer super mooi geworden! Een lange dag met veel wachten maar het was het weer waard!
Lekker met zn alle uit eten en toen slapen. Volgende dag hadden jorien nadine en ik vrij dus vroeg mariella of we mee wilde naar saint tropez natuurlijk!
Heerlijk dagje de stad gezien mooie fotos gemaakt en genoten! Helaas stonden we de terug weg twee uur in de file.. Maar toen we hoorden dat we twee dagen vrij hadden was alles weer vergeten;)
Woensdag is nadine naar huis gegaan die heeft hier 7 en een halve week gezeten! Wij gingen lekker naar het strand, war een hitte om het kwartier het water in Zo warm was het! Morgen weer een dagje vrij en dan weer aan het werk! Het word nu wel een stuk rustiger dus we moeten alle spullen van de afgelopen bruiloften schoon maken.

Dit was het weer voor deze week.. Zo gek dat we alweer over de helft zitten. de tijd vliegt! Een goed teken dus. De tickets zijn geboekt naar huis, tien aug zijn we weer thuis!
Nog even genieten van onze vrije dag vandaag! Dikke zoen kittt

• 17 Juli 2014 - 08:53

Trudy:

lieve Kit,wat een afwisselend bestaan zo!
    vol ideeën straks naar huis, hoe heet kan en soms moet... maar ook hoe het niet moet, haha!
    veel plezier meiden lekker samen nu!
    xxx

• 17 Juli 2014 - 09:14

Ria Bruinsma:

Wat leuk om te lezen over het hoe en wat van jullie tijd daar! Tijd vliegt voorbij volgens mij. Genieten tussendoor en veel zien, helemaal toppie. Maak er samen nog leuke weekjes van. Lieve groetjes vanuit Abbekerk. XX

• 17 Juli 2014 - 09:42

Jeanette:

Heerlijk om weer mee te genoeten van het Italiaanse avondtuur op m'n balkon in de Costa Blanca wat zal je straks genieten van alle oerhollanse dingen en wat zal je als je straks weer in Holland ben weer terugdenken aan de fantastische tijd en herinneringen die in Italië waren xxx zet 'm op nog n paar weken, koester de tijd en geniet van alle leermomenten xxx

• 17 Juli 2014 - 10:12

Opa Bijwaard:

Het is weer een leuk verslag,het is hollen of stil staan,misschien moet je ze leren plannen haaa. De tijd schiet alweer mooi op het is hier ook heel warm lekker nou Kitty geniet nog maar even want het is zo voorbij Gr oma en opa

• 17 Juli 2014 - 18:30

Harrie:

Wat een mooi verhaal weer. Prachtige ervaring denk ik. Veel plezier nog de tweede helft. Groetjes Harrie