De eerste week van mijn avontuur - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu De eerste week van mijn avontuur - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu

De eerste week van mijn avontuur

Blijf op de hoogte en volg Kitty

22 Juni 2014 | Italië, San Remo

Zoo de eerste week is echt voorbij gevlogen!

Maandag waren we rond half 9 geland, koffer halen en kijken wie er ons op ging halen. We zagen al een blond meisje lachen dus dat zal vast sharon zijn;) ze stelde zich voor en hup naar de auto. We moesten nog even langs de veiling wat ophalen en toen richting sam remo. Sharon had al heel veel
Verhalen te vertellen ik was dood moe en niet echt zin om te praten haha toen we aan kwamen bij ons "huis" vertelde sharon nog het een en ander en toen gingen we de koffer uit pakken. We moesten rond twee uur beneden zijn om aan het werk te gaan. Ondertussen kwamen de ouders van mariella ( zij is de eigenaressen) zich voorstellen aanezien het hun huis is. Ook mariella kwam langs hele lieve en mooie vrouw!

Jorien en ik waren echt moe en dachten echt waar zijn we beland! Maar verstand op nul en doorgaan. Beneden was nadine een andere stagiar uit nederland ook aan het werk.
We begonnen met schoon maken.

Verder deze week hebben we heel veel
Schoon gemaakt. We vonden het niet zo erg maar was anders dan wat we verwacht hadden. Elke avond kookte er iemand anders en hadden we een goede taak verdeling kwa schoonmaken etc. Het ging eigenlijk allemaal super.
Helaas had ik de tweede dag een flinke dip omdat alles even op me afkwam
En ik gewoon echt naar huis wilde gelukkig is daar dan mijn vriendinnetje
Jorien die me er door heen
Sleept!

Vrijdag gingen we bloemwerk maken voor de bruiloft die we zaterdag gingen versieren. Zaterdag gingen nadine
En ik mee om de kerk te versieren in frankrijk. Daarna gingen we door naar een restaurant waar mariella en jorien ook waren. Was echt super mooi daar aan het strand echt heel gaaf! Toen we daar klaar waren gingen we uit eten op de kosten van de baas echt super lief!
Savonds gezellig filmpje gekeken en toen slapen.
Volgende dag gingen jorien en nadine vroeg de bruiloft weer opruimen en ik mocht uitslapen. Daarna gingen we gezellig san remo in! Morgen hebben
Jorien en ik weer een dagje vrij dus waarschijnlijk de hele dag op het strand liggen.

Zoals me titel al zegt de week is voorbij gevlogen! de eerste dagen dacht ik hoe overleef ik dit 8 weken.. Maar ik vind al meer me plekje hier!
De weekenden die er aan komen worden super druk alleen maar bruiloften vandaar dat we nu twee dagen vrij hebben. Verder is hier niks zeker van vrije dagen dus we zien het allemaal wel!
De mensen zijn hier heel lief en sociaal alleen het huis is erg vies maar goed dan maar twee keer op een dag stofzuigen hahah voel me net oma en mama ben continu aant schoon maken geeft lekker gevoel!

Dit was het voor deze week! Cioa xxxx

  • 22 Juni 2014 - 22:27

    Jorien:

    <3

  • 22 Juni 2014 - 22:52

    Anja Klaver:

    Dat is weer iets anders Belle, gewoon weer het gewone leven. Lastig om je daar nu weer op te focussen maar dat komt vast wel weer goed.
    Go for it.

  • 22 Juni 2014 - 22:57

    Tante Troedie!!:

    Fijn om je verhaal te lezen! Xx

  • 22 Juni 2014 - 23:31

    Corry Pronk:

    Dit is effe schakelen. Van het ene hoogtepunt naar het andere. Best lastig maar komt allemaal wel weer goed. Ga er van genieten.

  • 22 Juni 2014 - 23:54

    Opa:

    Een mooi verslag van je belevenissen,die je bewaren moet .xxxx van oma en opa

  • 23 Juni 2014 - 14:21

    RIa Jonker:

    wat leuk om je zo te kunnen volgen ,geniet er van Gr

  • 23 Juni 2014 - 23:07

    Helene:

    zo zie je maar weer overal is en gaat het anders. heerlijk om jullie even te lezen!!! geniet !!!! geniet!!
    liefsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Remo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

aftellen maar!

17 Juli 2014

alweer op de helft

08 Juli 2014

En toen was de tweede keer alweer voorbij

07 Juli 2014

week drie

22 Juni 2014

De eerste week van mijn avontuur
Kitty

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 3085

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: