En toen was de tweede keer alweer voorbij - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu En toen was de tweede keer alweer voorbij - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu

En toen was de tweede keer alweer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Kitty

08 Juli 2014 | Italië, San Remo

En toen was de tweede week alweer voorbij! Maandag hadden jorien en ik lekker vrij dus zijn we naar het strand gegaan. Het was heerlijk weer 25 graden met klein windje de zon is hier scherp dus gaat erg snel! We gingen rond 5 uur terug naar huis zodat we nederland chili niet hoefde te missen! Dinsdag moesten we gewoon weer aan het werk. Er was een freelancer gekomen Christina heet ze, hele lieve vrouw.
Woensdag was ook weer een gewone werkdag maar we mochten wel bloemwerk maken voor het weekend. Jorien en ik gingen stukken maken voor de entree van de villa.
Donderdag was ik gezellig met sharon op stap, inkopen doen en trollies naar de groothandel brengen. Trollies zijn karren waar we bloemwerk en vazen etc op zetten. De trollies brengen we weg zodat we op de zaak meer ruimte hebben en ze hebben daar een hele grote koelcel waar het bloemwerk in kan. We waren lekker om 5 uur klaar die Dag.
Vrijdag gingen we sochtends kleine vaasjes vullen voor op tafels en later plafond versieringen maken. Om 1 uur waren we lekker vrij, omdat het zaterdag een hele lange dag zou worden, dus natuurlijk weer op naar het strand!

Zaterdag: de dag van de wedding!
Jorien en ik zouden naar capera een stad vlak bij Monaco, nadine ging naar een villa.
Jorien en ik waren best zenuwachtig want we hoopte dat alles goed zou gaan. Mariella kwam ons ophalen. Ze had nog een man mee die ons ging helpen. We reden naar de groothandel om daar se trollies in een koelwagen te laden. Op de groot handel was nog een meisje vivién met haar vriend simon. Hun zijn ook freelancers en helpen mariella met grote bruiloften. Na een half uur vertrokken we en gingen we met twee autos naar plaats van bestemming. Onderweg hadden we Christina nog opgehaald. Na ongeveer een uur rijden waren we er. We kwamen aan bij een kerk. De mannen gingen uitladen en wij de stukken in de kerk zetten. Toen even pauze houden. Daarna gingen we een hele mooie bloemen boog maken. Die was super mooi geworden! Ondertussen mochten we veel pauze houden en rusten. Rond drie uur gingen we naar het hotel waar de cocktail en het feest plaats vond.
De plek waar de cocktail was, was buiten met wen fontein en uitzicht op zee. Daar hebben we de sta tafels versierd en de fontein. Heel romantisch.
Toen moesten we best lang wachten tot dat we naar de locatie van het feest mochten.
Maar het was het wachten waard! Wat was het er mooi! Uitzicht op zee zwembad alles mega mooi!!
Jorien en ik gingen de tafels versieren. Iedereen deed zn eigen ding dus we waren snel klaar.
Toen iedereen klaar was gingen we inladen en naar huis!
We waren niet super moe maar wel beetje hangerig van de lange dag. Hier hoef je veel minder hard te werken als in nederland jorien en ik willen continu wat doen maar er word vaak gezegd dat we onze rust moeten pakken.
Toen we thuis kwamen rond 9 uur gingen we eten en even een dutje doen. En daarna klaar maken om uit te gaan! Was super leuk!!

Zondag hadden we lekker vrij! Helaas was het niet zo mooi weer dus beetje niks gedaan. Rond 4 uur gingen we naar beneden om een kroeg op te zoeken om voetbal te kijken! Heel leuk was dat er nog twee nederlanders waten dus het was erg gezellig! Als je in italy wat drinken bestel krijg je er ook gelijk hapjes bij. We zouden na de wedstrijd nog uit eten gaan maar we zaten al helemaal vol van de hapjes!
Natuurlijk moest de winst gevierd worden dus gingen we rond 10 uur weer terug naar huis.

Zoals je kunt lezen gaat het hier hartstikke goed! De dagen vliegen voorbij en we voelen ons goed!
Wel hebben we erg last van muggen en muizen...

Lieve allemaal dit was het voor deze week! Dit weekend hebben we twee mega bruiloften van twee dagen lang. En me lieve ouders komen langs. Dus genoeg om naar uit te kijken!

Dikke kus van mij! Xxx

• 01 Juli 2014 - 22:13

Mama:

Tot gauw kan niet wachten om alles in het echt te zien en we gaan er een gezellig weekend van maken. Tot snel

• 02 Juli 2014 - 00:39

Harrie:

Wat geinig dat je het naar je zin hebt. Goed om te horen en leuk die verslagen allemaal. Vanavond dvd gekeken. Ook leuk hoor. Je zal je verbazen. Fijne periode nog. Groeten Harrie

• 02 Juli 2014 - 00:39

Harrie:

• 02 Juli 2014 - 09:22

Corry Pronk:

Wat een leuk verslag! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en helemaal kunnen uitleven met de bloemen. Een gezellig weekend gewenst samen met je ouders.
    Lieve groet van Corry

• 02 Juli 2014 - 09:54

P.H.Bijwaard:

Een mooi verslag Kitty,we zijn blij dat je het zo naar je zin hebt,geniet ervan groetjes oma en opa

• 02 Juli 2014 - 12:24

Tante Trudy:

Zo ken ik je weer... Heerlijk!!!