aftellen maar! - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu aftellen maar! - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu

aftellen maar!

Blijf op de hoogte en volg Kitty

04 Augustus 2014 | Italië, San Remo

Ja hoor de laatste week is ingegaan!
De afgelopen week alles klaar gemaakt voor saint tropez. Alle karren in gepakt klaar voor vetrek! Helaas kwamen we er achter dat we te veel karren hadden en niet in de vrachtwagens pasten.. Dus moesten we alles weer uitpakken en nog beter stapelen.. Uiteindelijk klaar voor vertrek! Vito (freelancer) was ook opgehaald van het vliegveld en sliep een nachtje bij ons in het huis.
Donderdag om 7 uur vertrokken we naar saint tropez! Onderweg hadden we christina nog opgehaald een andere freelancer.
Na drie uur kwamen we aan bij een ziek grote villa.. Met Ferrari,range rover alles zelfs een helikopter! We gingen onze werk plek maken en spullen uit laden. Rond 12 uur waren we daar mee klaar toen even eten en aan de slag! Wij gingen de tafel versieringen maken allemaal verschillende vaasje waar we boeketjes voor moesten maken. Helaas vond mariella het niet altijd mooi wat we maakten. Maar uiteindelijk was ze tevreden. Toen we daar mee klaar waren was het vier uur en vond mariella het genoeg.
We gingen richting ons appartement. Helaas geen wifi dus geen contact met thuis. Wel een mooi appartement! Toen lekker uit eten en slapen! Volgende ochtend wekker om 7 uur en weer aan de slag. Wij gingen de zwembad versieringen klaar maken. Daarna de veranda's aan kleden met takken. De rest ging nog allemaal bloemwerk maken. Ook was inmiddels de andere vrachtwagen aan gekomen met nog drie mannen die ons mee hielpen met sjouwen etc. Deze dag waren we weer rond 5 uur klaar dus weer douche etc en rond 10 uur zaten we in een restaurant. Ik zat telkens achterop bij luca ( een man van de veiling die mee hielp) op de scooter en jorien bij sharon is echt heel gaaf om op de scooter door saint tropez te rijden;)
Zaterdag was de verjaardag dus vandaag moest alles af! Al het bloemwerk werd geplaatst en de veranda's werden bekleed met groen en mega mooie rozen van wel 3 euro per stuk! Heel veel werk was het! Maar een super resultaat! Kan niet wachten om de foto's te laten zien! Uiteindelijk waren we rond 6 uur klaar met alles! Dus nu alles opruimen en in de vrachtwagens alle troep moest weg! Rond 7 uur in het appartement en toen lekker uiteten met mooi uitzicht! Mariella was erg blij en proostten dus ook op ons heel lief!
Ik lag rond 11 uur in me bedje aangezien de wekker om 03:15 ging!! Om alles af te breken!
Heel gek om,om 4 uur snachts met allemaal mensen aan het werk te zijn iedereen was er de catering, de man van de tent etc! Ja hoor en daar gingen alle duren rozen hup de vuilniszak in! Alles ging weg, vond best leuk om dit te ervaren. Rond kwart over zeven gingen we inladen en richting san remo!
Toen kwamen we thuis aan en uitladen en toen eindelijk even liggen om 12 uur! Viel gelijk in slaap natuurlijk;) daarna even koken en om half 8 heerlijk geslapen! Volgende dag even boodschappen gedaan en
Op het strand heerlijk genoten van onze vrije dag! De werkweek gaat weer beginnen;) eigenlijk hebben we vrijdag en zaterdag vrij maar dat moeten we nog even af wachten aangezien er voor volgende week weer twee bruiloften zijn bijgekomen!
Het is nu echt af tellen! Heel raar dat het zo snel gegaan is! Ik geniet hier van alles om me heen! En ga het hier zeker missen! Maar ook mis ik alle kleine dingetjes en lieve mensen van thuis!
Ik ga deze week nog even keihard genieten en pak dan met een glimlach me tas in! Zondag vliegen we om half drie van af nice naar Rotterdam! Waar mijn lieve ouders staan te wachten! Kan niet wachten om iedereen weer te zien!

Dikke zoen van mij

• 04 Augustus 2014 - 21:56

Helen:

Hey Kitty wat een avonturen allemaal super leuk om te lezen.
    Geniet nog maar van je laatste weekje en tot gauw.
    Dikke kus

• 04 Augustus 2014 - 23:26

Tante Trudy:

dag lieverd, top hoe je het flikt... nu voluit heel bewust genieten en afscheid nemen... van een mooie ervaring! dat pakken ze je niet meer af... tot snel! xxx

• 05 Augustus 2014 - 09:57

Opa En Oma:

Een mooi verhaal Kitty,maar je had gister alles al verteld via ft lekker dat je zo geniet en tot zondag