week drie - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu week drie - Reisverslag uit San Remo, Italië van Kitty Dam - WaarBenJij.nu

week drie

Blijf op de hoogte en volg Kitty

07 Juli 2014 | Italië, San Remo

Week numeroo drie
Deze week weer lekker maandag vrij gehad! Dinsdag gingen we aan het werk op de groothandel omdat we te weinig ruimte hebben voor alle werknemers op de zaak. Deze week hebben we bloemwerk gemaakt voor de bruiloften van 4 en 5 juli. Jorien en ik gingen 5 juli samen naar een bruiloft en nadine naar een andere.
Vrijdag kwamen me ouders. Ik mocht smiddags vrij zodat ik naar ze toe kon. Ik hoorde maar niks en ben ze gaan bellen toen vertelde pap dat ze de auto niet konden huren dus met bus trein en taxi moesten. Ondertussen was het al 4 uur de middag liep dus heel anders dan gepland ik moest weer aant werk. We moesten kandelaars schoon krabben niet echt een super leuke klus. Om 6 uur waren we klaar en kreeg ik een sms van pap dat ze er waren! Dus als een gek omgekleed en met jorien naar het hotel!
Ja hoor daar zaten paps en mams! Wat heerlijk om ze te zien!! Lekker uit eten geweest en beetje optijd richting huis want zaterdag zou een lange dag worden!

Zaterdag: om 8 uur werden we opgehaald en daar de groothandel gebracht. Daar werden we gesplitst de bussen waren al om 6 uur sochtends daar heen gebracht dus we hoefde niet te laden. Op naar cap ferrad een plaats naast monaco. We kwamen aan bij de kerk jorien en ik hebben daar de kerkbanken versierd. Rond 12 uur reden we daar weg naar villa rotschild dat is een villa en een museum. Toen we daar aan kwamen kregen we te horen dat we daar pas om5 uur naar binnen mochten van wegen dat het een museum was. We gingen met de bussen naar een parkje daar gingen we de bruidsboeketten af maken en naar de bruid brengen.
Ik moest om 4 uur weer bij de kerk zijn met twee Italianen jorien ging met sharon mee andere voorbereidingen treffen. Ik zat dus in het parkje met 5 italiaanse mannen iedereen ging slapen op het grasveld dus deed ik dat ook maar. Na twee uur gewacht te hebben gingen we naar de kerk daar moesten we ook wachten want de bruiloft was nog niet af. Toen die af was heel snel afbreken want de volgende bruiloft was alweer over een half uur.
Toen we daar mee klaar waren moesten we weer een half uur wachten om de stukken bij de cocktail weg te halen. Toen het kwart voor 6 was gingen we de andere helpen. Toen we daar aan kwamen was het 1 mierenhoop van mensen! Licht,geluid,stoelen,podiums,tafels bloemen alles werd tegelijk gedaan! Maar wat een resultaat!! Echt super mooi net een sprookje! Heel jammer dat ik de foto's niet mag laten zien!
Rond tien uur waren we thuis mega snel omgekleed en naar beneden gerend want nederland moest voetballen! Gelukkig hadden me ouders al een plekje voor ons! Dus toen we eindelijk zaten na dag van 14 waren we best moe haha maar wat een wedstrijd wat waren we blij toen ze wonnen!! Dus met een gerust hard naar bed!
De volgende dag hadden we kwart over tien bij pap en mam afgesproken voor een dagje monaco. Met de trein
Kwamen we aan een prachtige stad erg van genoten! Rond half 6 waren we weer in san remo lekker uit eten geweest!
De volgende dag werd ik wakker met een rot gevoel.. Ja paps en mams gaan zo weg..
Toen we aan het ontbijt zaten kreeg ik een kaartje van jorien haar ouders super lief!!!!
Rond 12 uur kwamen pap en mam bij ons huisje heb ze alles laten zien en ze hebben met sharon gesproken ze vonden het erg leuk om te zien waar wij zaten. Toen naar beneden gelopen en nog wat gedronken.
En toen kwam het moment van afscheid nemen ik had niet verwacht dat het me zoveel deed bleh..
Maar ik zij al als we straks weer in ons ritme zitten vliegt het weer om! Maar mis mijn familie wel heel erg! En natuurlijk mijn lieve paardjes!!
Jorien en ik gingen nog even winkeltjes bekijken en zitten nu in het zonnetje op een terras! Met wifi haha aangezien hij het in ons huisje niet doet!
Op naar volgend weekend! Dan ga ik 4 dagen naar frankrijk met sharon en luca een man daar gaan we een bruiloft doen van 4 dagen dus heel spannend!

Dit was het weer voor deze week
Dikke zoen

  • 07 Juli 2014 - 18:07

    Harrie Gort:

    Mooi verslag weer Kitty. Kunnen we zien wat je allemaal uitvreet daar. Haha. Veel plezier verder. Groeten Harrie

  • 07 Juli 2014 - 19:30

    Opa En Oma:

    Hoi Kitty en Jorien leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie bezigheden,het is weer een mooi verslag. Nou weten ma en pa ook wat openbaar vervoer is,alleen wel jammer want dan hadden jullie waarschijnlijk meer gezien. We zeggen werkte en tot jullie volgend verslag

  • 07 Juli 2014 - 19:30

    Opa En Oma:

    Hoi Kitty en Jorien leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie bezigheden,het is weer een mooi verslag. Nou weten ma en pa ook wat openbaar vervoer is,alleen wel jammer want dan hadden jullie waarschijnlijk meer gezien. We zeggen werkte en tot jullie volgend verslag

  • 07 Juli 2014 - 21:43

    Corry Pronk:

    Hoi Kitty wat leuk om te lezen wat je zoal bezig houdt. Als je zo druk bent dan vliegen de weken voorbij. Nog heel veel plezier en groeten uit Opmeer

  • 08 Juli 2014 - 15:30

    Mama:

    Hey mop, nou weer effe wennen thuis zonder mn meisje, maar gelukkig had ik mn andere kleine meisje s'ochtends dus dat verzette weer. Nou je mist hier niets het is echt zeikweer. Op naar de volgende week veel plezier de vier dagen en een dikke knuf voor jorien xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Remo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

aftellen maar!

17 Juli 2014

alweer op de helft

08 Juli 2014

En toen was de tweede keer alweer voorbij

07 Juli 2014

week drie

22 Juni 2014

De eerste week van mijn avontuur
Kitty

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3078

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: